5.7.10

Semalam gua pergilah jalan-jalan dekat Tesco.

Jalan-jalan, gua terjumpa body spray jenama Axe yang dekat dalam TV tu. Gua testlah sembur dekat badan sikit. Tapi akhirnya gua pulang hampa sebab tak ada gadis pun bagi nombor telefon dekat gua. Ceh!

1Umat; Akidah Didahulukan, Syariat Dimartabatkan.
Islam Agamaku, Malaysia Negaraku, I Love U.

8 comments:

limauais said... [Reply]

gua rase hidung gadis2 tu trsumbat kot.haha.

airazulaikha said... [Reply]

macam2 lah hencik bijan nih..
ahahahhaa :-p

Bijen M. said... [Reply]

LA,
Gua salah timing la nampaknya.

AZ,
Ha ha.
Sekali sekala redakan ketegangan.

jane said... [Reply]

hahahahhaahahah

semut api said... [Reply]

sebab gadis2 tu tau lu punya hp x dak kredit.. :)

Bijen M. said... [Reply]

SA,
Ciss.
Gua ada banyak bonus SMS kot.
Ha ha ha!

myra arshad (: said... [Reply]

zaman sekarang pun masih ade eh pompuan yang willing bagi nofon? huhu. patutnye kau la start dlu. baru gentle :p

Bijen M. said... [Reply]

MA,
Eh.
Kau tak tengok ke iklan tu?
Student sungguh.
He he he.
Tak ada masa aku nak mengurat.
Banyak kerja lain nak buat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...