1.7.10

Nak pergi mesyuarat ke tak?

8 comments:

myra arshad (: said... [Reply]

apa kesan nye kalau pergi? and apa akibat nya kalau tak pergi? HUHU

Bijen M. said... [Reply]

Sebab surau dekat sini dah dijemput kenduri tahlil.
Ada tuntutan.
Mesyuarat ni pula bukan halaqah aku.
Aku time cuti saja dekat sini.
Tapi kalau aku pergi mesyuarat, aku kenal orang-orang halaqah sini.
Senang nak berurusan selepas ni.
Dan aku dah pergi pun.
Selamat masjid ni pun ada kenduri.
Dapat juga aku berbuka dengan kenyang.
Ha ha ha.
Dan aku rasa kau tak faham pun apa aku bebel.
Heh.

myra arshad (: said... [Reply]

buat buat faham saja :D

p/s : waah, pagi ni angin bertiup ke barat daya nampaknya. hehehe

Bijen M. said... [Reply]

Tandanya kau nak datang sini dah lah tu.
Selamat datang.
Aku nak pergi Ipoh hari ni.
Ha ha ha.

myra arshad (: said... [Reply]

aku baru melawat pekan depan kampus je. Tak tau jalan lah! Haha. Ipoh jauh tak?

Bijen M. said... [Reply]

Taman Pekaka tu?
Bukan ada apa pun.

myra arshad (: said... [Reply]

taman pekaka tak best laah! huhu.
rumah kau kat mna?

Bijen M. said... [Reply]

MA,
Taman Pekan Baru.
Jemputlah datang.
Jangan malu-malu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...